Saturday, September 18, 2010

SAHABAT

"aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku,
sahabat yang baik adalah yang seiring denganku,
& menjaga nama baikku ketika aku hidup/selepas mati,
kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan,
kerana aku akan merasa senang,
semakin ramai sahabat,
aku semakin percaya diri,
aku selalu berharap . . .
mendapat sahabat sejati yang tidak luntur . .
dalam suka @ duka,
jika aku dapat,
aku akan setia padanya . ."
(Imam Shafie)

p/s: bukan senang untuk kita mencari sahabat yang betol2 sahabat,
*SAHABAT SEJATI*
if da jumpe sahabat yang sentiase ade lam ske or duke,
hargaila mereka . . 
jgn disia2 kan persahabatan yang terjalin . .. 
sygi mereka!
:)


BEST tak ? kalau best , LIKE jewppp . HEHE . :)

No comments:

Post a Comment

komen laa cket , takkan baca jewpp . HEHE :)