Monday, August 29, 2011

::Sesaat yang bermakna::

Salam to all . pejam celik pejam celik dah hampir sebulan kite menjalani ibadah puasa kan . Rasa cam kejap laa sgt haiii . Kali ney aku memang terasa cm xpuas berpuasa , too fast laaa . Im gonna miss U Ramadhan Al-Mubarakh ! see U next season yeahhh ! :)

Hari neyyy , schedule aku memang pack gle ahh . Drpd pagi smpai malam jadi driver terhormat . Memeyy ahhh sonok baiii ! mana tak nyeee , ramai gleeee org kat pekan Masjid Tanah tu weyyy . Sesak gleee ! Serik aku nak pegi last minit ag doe . hampehhh tol ! HAHA . 

Okay , petang tadi adik ku mau carik tudung nye , then aku plak nak pii jmpe my hunny bunny coz nak bg laa dye n femly dye sedikit makanan yg xseberapa utk dirasa . HEHE . Sesampainye aku di uma si dia , bermula laa sesi penyerahan barang , dan aku pe ag , mengambil masa sesaat utk menatap wajahnyeee . Rindu leeeettteeewwww ! HAHA . no komen . * pehhh , ayat nak kaber kan  . kihkihkih ! :DD

Even aku jmpe dye sekejap sgt laaa haiiii , kire okayy laa jugakk drpd tak pat jumpe kan . HEHE . Memang Sesaat yg amat bermakna laaa weyy ! HUHU . ilymmmm ! HiHI . ;)

######p/s: dear , hope dpt raya bersama dan dpt jumpe before U balik KEDAH keyhhh ? ? 
I'm hoping ! HEHE . really2 *LOVE* U laa ! :)



BEST tak ? kalau best , LIKE jewppp . HEHE . :)

No comments:

Post a Comment

komen laa cket , takkan baca jewpp . HEHE :)