Friday, July 1, 2011

::Aku VS Blog::

Aku VS Blog

Aku buat blog pown mule2 sebab suke suke je . tengok orang len ade blog , sibuk nak buat jugak . HAHA . Padahal , bukannye salu update pown . HEHE . Aku ney jenis bukan suka bercerita cerita macam kawan kawan aku buat kat blog mereka . Aku xreti nak buat ‘bed time story’ kat korang sume . Tp kalau f2f , makaihhhhh , suara aku ney laa yang paling bising sekali . Aku kuat bercakap a.k.a kuat bertanya itu ini itu ini , HAHA , sampai kan ade laa sowang makhluk Allah ney xbley aku banyak banyak tanye ney , dye kate dye fenin . HAHA . Cian kan kat bf aku tuh dapat awek yang ske potpetpotpet 24 jam . Yela kan , mane tak nye dye fenin , time makan aku cakapcakap , time dye drive aku boley tanye macam macam , sampai kadang kadang tu aku da tanye da , tp aku tanye lagi . HAHA . Siyesli , cian kat dye sebab terlalu sabar layan karenah aku yang 1 ney , TALKATIVE . HOHOHO .

Eh eh , ney da lari daripada topik ney kan . Blog Vs Aku ; Aku Vs Blog . HEHE . ape ni ape ni , cam pelik je post ney kan . HAHA . Camni citer nye , aku ngan blog ney cam langit ngan bumi taw . eh eh , xcye ke ? HAHA . kan , aku pown xcye . Masakan langit dan bumi tapi aku ade blog plak kan . HAHA . tu pepatah laa . eh , ko xde pepatah laen ke ? uiii , sukati aku laaa , papatah aku . HOHOHO . nape ek aku cakap bagai langit ngan bumi ? ? dalam erti kate laen , aku xsebulu laa ngan blog ney . HEHE . eyh , yeke ? macam xcye . eh eh eh , ape aku merepek ney , tulaa ,  suka sgt makan kerepek kan , camni laa jadi nyee . HAHA .

Emm , ok ok , back to the basic , camni , aku rasa aku ngan blog xngam taw , sebab aku ade blog , tp cam xde , maksudnye , aku xsalu belai blog ney . uiiiyoooo , ayat nak MANTOPPPPPPP . HAHA . Aku xsalu update laa , sebab aku malas nak karang karang ayat untuk ditulis . woooottt woootttt , kalau malas , xpayah ade blog laaa weyyyy . asik asik aku bukak blog ko , mesty bukan karya asli ko . asik asik tips laa , ape laa , eyhh , borink tawu . upssss , SENTAP baiiiii , ayat lu menusuk kalbu . HOHOHO . Tapi xpe , gua xmara pown , sebab memang salah gua , gua xLAYAN blog ney seadanya . HAHA . hamekkk ko , kan da kuar ayat ganas aku tuhh . ececehhhh , macam laaa ganas sgt . hakktuiii . HEHE .

Yang sobonau nye , aku ske share share ilmu yang berguna kat kowang , paling ske yg berkaitan ISLAMIK laa , even aku ney xlaa sebaik baik ummah . isk3 . sebab kan , sebab I LOVE ISLAM . ewahhhhh , comeyy gtu . HEHE . Sebab tu laa , post aku kebanyakannya yang bukan karya nukilan daripada aku , yang cam post kali ney . HEHE . tape laa k , asal kan aku update , tu da kire ok laa tu kan kan kan ? HIHI . eyh , da laa ye , aku ney kalau kowang bagi bercakap , memang aku merepek tak tentu hala , da macam highway da , INFINITY . HAHA . Nanty nanty aku update post lagi ye . Ok babai kawan kawan . Thanks ye sebab sudi baca blog aku yang sekecil hama ney . *ewahhhh , merendah diri plak ek . HEHE . ok daa ~~~

 Salam sayang , wannyhunny :)

BEST tak ? kalau best , LIKE jewppp . HEHE . :)

No comments:

Post a Comment

komen laa cket , takkan baca jewpp . HEHE :)