Saturday, July 16, 2011

::Perasaan SEDIH tu PEDIH kan ? ::

        Setiap orang tidak terlepas drpd merasa SEDIH kan . Ye , tu normal weyy . Cuma penyebab kepada perasaan tu yang berbeza beza . Arini , aku sedih sgt , sedih sgt sgt . Selama ney aku cuba untuk ketepikan perasaan tuh . Tapi arini , saya betul betul sedih . Saya dah tak leh kawal perasaan yang ALLAH berikan ney . Sory , bukan minta simpati mahupun dikasihani , cuma mahu meluahkan isi hati . Tapi tak perlu lah aku mention kerana apakah aku sedih k . HEHE . *chill laa doe , tamo sedih sedih k . SABAR itu INDAH . Yuppp , saya kuat dan saya dah maapkan orangorang yang menyebabkan saya sedih . BETUL ! :)

Tapi kan , perasaan SEDIH tu PEDIH kan ?? HEHE . Aku admit , melupakan sesuatu yang perit tu amat payah kan , tapi lebey baik cmtu drpd kite berdendam ngan owang yang kita sayang . Aku sayang ko doe ! 

*peace ! :)

post ney aku amek drpd one of my fb fren merangkap kawanku di KBM . HEHE . 
*sorry bro , pinjam ayat sat naa . :)

Okay , see . Dye kata setiap org ade kelemahan dan kelebihan masing masing kan . I admit , kelemahan tersebut laa wat kite lebih memahami pasangan , baik buruk , sama sama bertolak ansur , sama sama melengkapi . *awwwwww , I like . HAHA . *gedik plak haiii . 
Saya hargai pasangan yang diciptakan untuk saya . HEHE . :)

*lovemood*
winkkk winkkk ~~~ 

:DDD


BEST tak ? kalau best , LIKE jewppp . HEHE . :)

No comments:

Post a Comment

komen laa cket , takkan baca jewpp . HEHE :)