Tuesday, July 26, 2011

::happy birthday dik ! ::

arini aku tetibe rajen nak mengupdate blog an , ney sume gara gara si budak tembam a.k.a COMEL tu laa ! *big caption tuhhh , bg ati dye berbunga - bunga sket . lalalalla . HAHA .

tadaaaaaaaa~~~
ney laaa kek eyaayaniee . cantik kan ? dan semestinya sedap weyyyy . HUHU :DD

okaayyyy , jom tengok empunya badan lak . ehem ehem . *terbatuk plak haiiiii . HUHU . :P

COMEL kan ? HEHE .
 I would rather see her wearing a scarf because she looks sweet .
HEHE . :) 

eh eh , happy birthday auu . meh cney den nak wish bebanyak . HAHA .

Semua tentang HOPE ! HUHU .
  1. HOPE kau panjang umo , insyaAllah . *sebab aku sayang kau doe . sorry sebab selalu susahkan kau . HUHU .
  2. HOPE kau dimurahkan rezeki oleh ALLAH s.w.t . amin ! *rezeki itu milik Dia , selalulah berdoa untuk memperolehnya k . dan bile kau dimurahkan rezeki olehNya , jgn lupe belanja aku ahh doe . HUHU . 
  3. HOPE kau dapat sambung belajar . *yang neyy memang aku sokong kau ahhh 100% . Currently knowledge is something precious that u need have in this era of globalization dear . so if u have any chance , grab it , but think wisely first . okayyy sis ? :)
  4. HOPE kau sentiasa SABAR dalam setiap dugaan yang kau hadapi . *babe , kat dunia ney semua org ade bahagian dugaan masing masing . aku pown tak terkecuali . sama sama kita bersabar okay , just take it simple , always stick to this principle, if we are suffering hardship, others are more serious, just be grateful because we are able to deal with . chill laa doe . Allah lebih mengetahui tentang semuanya . :)
  5. HOPE kau kuat melawan penyakit keyhhh ? HEHE . *dik , penyakit tuh penghapus dosa dosa kecil . kalau kau salu sakit , bersyukurlah sebab Allah masih menyayangi kita , BE STRONG dear ! :)
  6. HOPE kau jadikan hari ni lebih baik daripada semalam , semalam lebih baik daripada ari ni . :) * jgn nakal nakal ahhh k , cube try jadik yg terbaik even susah pown . weeeee ~~ :DDD
  7. HOPE kau bahagia di dunia dan akhirat dearamin. *
HAHA . abeh sudah wish2 terpenting aku . actually , banyakkk , tapi aku dah nantok ahhh , plus malas nak karang ayat banyak2 . ney pown jadik laaa ye . HIHI .

****pasal hadiah , sorry if my present , kalau dilihat dari segi luaran , harga , materialnye , memang nampak xsemenggah beb . but , aku IKHLAS doe . HOPE kau suka ahhh ! HUHU . :DDDD****

p/s: okayy , the fact is , aku ske kne kacau ngan kau , tapi kadang2 aku tensen ahhh doe if aku ade probs ko kacau . HAHA . sori ahh . padan muka kau sape soh kacau kan . HUHU . 

nite peeps ! :)

BEST tak ? kalau best , LIKE jewppp . HEHE . :)

No comments:

Post a Comment

komen laa cket , takkan baca jewpp . HEHE :)