Thursday, July 21, 2011

::My Sweety Lovely Roomate in SEM 2::




Okayyyy , malam neyy tetibe nak cte pasal MY ROOMATE . HEHE . 

Sapekah beliau ye ? guest laa ye . :)




.
.
.
.

First time , ble belom rapat ngan dye , she is only my friend . But when kitowang ditakdirkan idup sebilik sampai abeh sem 2 ney , then I know her well . She’s a good friend , kawan yang banyak mengalah , kawan yang setia mendengar segala luahan dan rintihan diri ini , kawan yang solehah , yang boleh membimbing dan memberi nasihat bila kawankawan nya bersedih , dan one of the important person in my heart , my life . ececeh . HAHA . ini bukan tipu ye . harap maklum !


Kat sini , bukan laaa aku nak ckp kawan kawan laen xbaek or watsoever , I admit setiap kawan kawan tuh ade kebaikan dan keistimewaan masing masing . *yang xokayy tu kite tolak tepi ye , sebab we are human beings , xleh lari daripada melakukan kesilapan . HEHE . Maap yeee kawan kawan yang laen sebab aku xmention , maybe di laen hari u turn will arrived , dont tacing tacing ye . korang pown aku sayanggg , but this entry I want dedicated to my lovely roomate .



NUR IZZATI BINTI HUSSEIN . sedap kan nama tuhh ?? 
yeahhh , that’s my roomate okayyyy . :)

'
'
'
'
'
'

Aku suka jadi roomate ko zaty . even kadang kadang kita ade rase xpuas ati , geram , marah , tapi alhamdulillah , kita dapat atasi bersama kan . Sorry keyhhh if aku ade wat silap , n sorry if aku ade ngumpat , mengata , mengutuk ko secara terang or tidak terang , I'm really really sorry dear . Eh eh , aku rindu ko doe . Aku selesa BE FRIEND with u sebab aku nampak keikhlasan ko accept aku for who I am . thanks a lot dear . Aku sayang ko weyyy . Tadi , malam tadi ble kita men balas balas komen kat fb , chat , aku terfikir untuk post something about u , about us . Siyesly , aku rindu nak borak borak ngan ko dalam bilik sebelum tdo weyyyy . HEHE . kte kan salu wat bedtime story . *syokkkkk ahhhh ! ney buktinyeee ktowang manje manje kat chat , jgn jeless okayyy . HIHI . 

tadaaaaaaaaaaaaaaa~~~




Alright , aku tataw nak ckp ape lagi , Im speechless ahh babe ! Rase nak ngeshhh ahhh , tapi wanny kan cool , jiwa kental , xmen laaa ngeshh2 neyyy . *HOHOHO . 

Last word from me , 
U ARE ALWAYS BE MY SAHABAT DUNIA DAN AKHIRAT .
 InsyaALLAH , AMIN . :)


A friend will 
strengthen you with his prayers,
bless you with his love,
and
encourage you with his hope .
:)  

BEST tak ? kalau best , LIKE jewppp . HEHE . :)

No comments:

Post a Comment

komen laa cket , takkan baca jewpp . HEHE :)