Thursday, July 7, 2011

::Ape yang awak pandang tu ? pelikkah saya ? HAHA . ::

Ney ha , aku baru balik dari Pasaraya FS , beli barang dapur untuk keluarga . Biasalahh , anak yang baik kan . cettttt , poooodaaahhhhh . tak payah laa kan nak masuk bakul angkat seniri , geli mak nyah ! HAHA . leklaa mak , ceqq xkacau hang pown , yang ceqq angkat tu , bakul ceqq , xberat mana pown , berat dosa jewp . HEHE . isk3 .

Udah udah , tamo gaduh ye anak anak ibu ibu bapak bapak . HEHE . Aku nak cter pasal kejadian yang menimpa diriku malam ney , kira kira dalam pukul 8.37 p.m td bertempat seperti yang di atas . HAHA . camney camney , dipendekkan cter kan , aku g FS tuh dengan memakai pakaian yang paling sempoyy , iaitu memakai baju n suar n tudung yang tak matching langsung . Diulang , TAK MATCHING langsung ! HAHA . Yelakan , baju wane ungu , suar tido , n tudung wane pink . HAHA . korang mesty xdapat nak bayang kan camne lerr rupe aku tu kan . HAHA .

Aku xde laa nak kisah sgt , memang aku malas nak pikir banyak banyak nak pkai ape pown , yang penting aku nak cepat . Lagipown kan , aku memang xde mood nak pkai comey comey . HAHA . okey okey , da banyak sangat melalut ney , cmney , tengah tengah aku nak amek air mineral , tetibe ade sowang mamat ney pandang aku semacam je , LAMA ! uiii , jangan laa cmtu bro , tau laa comey , xxya laa pandang lama lama , nnty ade owang mara t . HUHU . *perasan laaa lu minahhh . aiyoooo ! HEHE . Patu kan , aku pandang laa dye balik , patu aku rasa cm nak tergelak je weyy , yelaaa , dye pandang cam dye baru kuar dari GUA lak aiiii , xpenah tengok orang . Klaka laa . 

haa , cmney leerrr lebey kurang muka ala ala terperanjat mamat tuh . HAHA .

HAHA . pastuh an , dye gelak kan aku . Cettttt , siap soh mak dye pandang lagi tuh , dan Mak dye pandang aku senyum senyum . Pehhhh , memang malu laa aku kan . Mase tuhh tayah cakap laaa , muka tuhh lau xpakai blusher pown xpe , da cukup sgt MERAH tuhh ! HAHA . ngeks ! HAHA . Then , aku ngan selamba nye g ke kaunter untuk membuat pembayaran . Untuk kaver malu laa katekan . Okay , dah abeh da pown . Aku pown da sampai uma ney , tapi maseh lagi xley lupe aku dimalukan di FS , eh eh , bukan dimalukan , tapi memalukan diri seniri . HAHA . :)



BEST tak ? kalau best , LIKE jewppp . HEHE . :)

No comments:

Post a Comment

komen laa cket , takkan baca jewpp . HEHE :)